Beställning av skollunch för gymnasieskolan Älvsbyn

LÄS MER

Här kan du som är gymnasielev beställa skollunch för avhämtning för de dagar då du har distansundervisning.

Årskurs 1 som har distansundervisning kan hämta ut 3 matlådor per vecka.

Årskurs 2,3,4 som har distansundervisning kan hämta ut 2 matlådor per vecka

Beställ din skollunch i god tid. Vi behöver din beställning senast tre vardagar innan du ska hämta den.​

  • Om du tidigare beviljats allergi och specialkost har du självklart möjlighet till specialkost även när du beställer din skollunch här.
  • Du hämtar skollunchen i  Älvåkraskolans matsal måndagar  mellan klockan 13.00 - 14.00. Tänk på att hålla avstånd och undvika trängsel vid hämtning av skollunchen.
  • När du hämtar din skollunch är den förpackad, fryst eller kyld. Kom ihåg att hantera den så att den inte förfars. Förvara förpackningen i frys  eller kyl om du inte äter den omgående.
  • Du som är allergiker ska kontrollera noga att innehållsförteckningen på förpackningen stämmer med din beställning.

Du som vill avbeställa hämtningen av skollunchen, ringer till Älvåkraskolans kök 0929-17160

Behandling av personuppgifter

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation (valfritt)

Fråga om inloggning

Om du loggar in med e-legitimation så kan vi förifylla vissa uppgifter, exempelvis från folkbokföringen, och du kan se och följa ditt ärende.

Du får även möjlighet att skicka meddelanden direkt till köket, och kan även ta emot eventuella frågor från köket.

Gå vidare utan inloggning

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa